Assalamualaikumwarahmatullah...

Saturday 13 August 2011

Brother or Enemy





Banyak pengajaran dah aku belajar dari dia
Asslamualaikum....nie bru first chat berunsurkan kisah saya kat blog... pic kat atas nie ....pic abg saya seblah kri tu...kanan tu plak kwn dia ...hnsem x?? haha ...pndai la menilai seniri.....sbnarnya  saye nak crita skit psal abg sya nie ...dya bnyak dah mngubah sya yang x berapa nak perfect sangat....mngkin = ='.....dya nih baguih benor....solat x prnah tinggal stiap wktu p srau subuh,zohor,asar,maghrib,isyak,mlahan terawih pun p ...selain dri tu dya nie rjin blajar...subjek yg slalu saya tngok dia buat tiap2 hari math dgn addmath... ptut la dpt A+ saja..(kat sekolah dya la konker subjek tu).... nk crita rahsia sikit.. saya nie dri dlu dah dengki dgn abg saya nie ...tpi dngki2 saya nie pun ada baeknya...saya tolong doakan dya wktu SPM ....alhmdillah dya dpt 9A..(4A+,3A,2A-).........thanx 2 ALLAH...

Ok...  nak cita punchline plak nie...disebabkan dia dpt 9A dia dpt la plak twaran OVERSEA di Australia...Perghhh.....saya pun nak p jgak ....disebab ini jgaklah ...saya nak ubah persepsi utk blajar dgn istiqomah dan blajr dgn gigih lgi...insyaallah saya akan berjuang habis-habisan utk tahun 2012 nie sempena tahun yg dfikirkan org (the end of the day) bleh percaya ke? wallahualam... bkan itu saya maksudkan  sebenarnya. tetapi tahun sempena.. SPM buat saya....ALLAH itu Maha berkuasa ...takdirnya mungkin akan berubah tapi tiada siapa yang tahu....semoga ALLAH akn mmberi kebahgiaan,kecemerlangan dan kebaikan di dunia dan diakhirat kpd abg saya ini dan juga kpd sluruh mukminin dan mukminat.....serta x lupa jgak kpd yg mmbca blog saya nie actually saya nk berterima kasih bnyak2 d atas sokongan N masa yg diluangkan kalian utk membaca blog saya nie...peace be upon 2 U...bye.

No comments:

Post a Comment